Como sabedes, o 23 de abril conmemórase o Día do Libro 📖 polo que aproveitaremos este blog para difundir libros ou vídeo-libros en galego.
Felices lecturas! 💗
Blog do Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP Xesús San Luís Romero (Carballo)
Ao longo deste curso vivimos momentos inesquecibles cheos de aprendizaxes, esforzo, creatividade e convivencia. Como cada ano, editamos a no...
Ningún comentario:
Publicar un comentario