mércores, 12 de marzo de 2025

SEGUIMOS OS MANDADIÑOS DA MADAMITA

Como sabedes, a meca deste Entroido no CEIP Xesús San Luís Romero disfrazouse de madamita. Cada día facíanos un mandadiño co que debiamos traer 🤡






Ningún comentario:

Publicar un comentario

REVISTA ESCOLAR

Ao longo deste curso vivimos momentos inesquecibles cheos de aprendizaxes, esforzo, creatividade e convivencia. Como cada ano, editamos a no...